Έχει γίνει η αποστολή των παραγγελιών ο νέος «μπελάς» του ηλεκτρονικού σου καταστήματος; Όχι πια! Επίλεξε τα κατάλληλα κουτιά για τις παραγγελίες σου, κράτησε τους πελάτες σου ευχαριστημένους και δώσε μία τονωτική ένεση κερδοφορίας στο e-shop σου.
Μπορεί η πανδημία να σε βρήκε απροετοίμαστο και να έκανες βεβιασμένες κινήσεις για να ανταποκριθείς στις νέες, αυξημένες απαιτήσεις του e-shop σου, όμως, δυο χρόνια αργότερα δεν έχεις καμία δικαιολογία για να μην παίρνεις τις πιο συμφέρουσες αποφάσεις για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Σε αυτές τις αποφάσεις συμπεριλαμβάνεται και η συσκευασία που επιλέγεις για την αποστολή των παραγγελιών σου.
Αν η καθημερινότητά σου αποτελείται από παραγγελίες που έφτασαν στους πελάτες σου σε κατεστραμμένες συσκευασίες, πελάτες που άνοιξαν υπερμεγέθη κουτιά δυσανάλογα με το προϊόν που παρήγγειλαν ή έχεις βρεθεί σε αδιέξοδο με τα έξοδα αποστολής, τότε είναι επιτακτική η ανάγκη να συνεχίσεις το διάβασμα αυτού του άρθρου για ανακαλύψεις τι πρέπει να προσέξεις όταν καλείσαι να επιλέξεις κουτιά για την αποστολή των παραγγελιών σου και πώς μπορούν να βοηθήσουν το e-shop σου συνολικά.
1. Το μέγεθος μετράει
Η επιλογή του κατάλληλου κουτιού συσκευασίας που ταιριάζει στο προϊόν της παραγγελίας του πελάτη σου δεν εξυπηρετεί μόνο στο να φτάσει αλώβητο στον αποδέκτη του, αλλά μπορεί να σε γλιτώσει και από περιττά κόστη αποστολής. Πολλοί επιχειρηματίες ηλεκτρονικών καταστημάτων χάνουν μέρος των χρημάτων τους επενδύοντας σε λάθος συσκευασίες, δυσανάλογα μεγάλες για το προϊόν της παραγγελίας. Αξιολόγησε το μέγεθος των προϊόντων σου και σκέψου διπλά τις διαφορετικές διαστάσεις κουτιών που χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις.
2. Μην υποτιμάς την αξία των εντυπώσεων
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι πελάτες απογοητεύονται από την κατάσταση παραλαβής της παραγγελίας τους. Κουτιά ταλαιπωρημένα, συχνά σκισμένα ή τσαλακωμένα δημιουργούν ένα αίσθημα απογοήτευσης που οδηγεί στην έλλειψη εμπιστοσύνης του πελάτη προς το συγκεκριμένο e-shop, ενώ εσύ ως επιχειρηματίας χάνεις την τέλεια ευκαιρία να δημιουργήσεις υπεραξία στα προϊόντα σου. Οι πελάτες σου θέλουν να έχουν μία τέλεια εμπειρία συνολικά, από τη στιγμή που θα μπουν στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα μέχρι τη στιγμή που θα παραλάβουν στα χέρια τους το προϊόν που τόσο περίμεναν.
3. Να είναι μοναδικό
Όσο πιο μοναδικό είσαι τόσο πιο αξέχαστο θα μείνεις στον πελάτη σου. Προσωποποίησε το κουτί της αποστολής με το λογότυπό σου, το tagline σου ακόμα και με ένα μήνυμα που σε αντιπροσωπεύει και ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου. Διευκόλυνε τον πελάτη σου να καταλάβει από το πρώτο δευτερόλεπτο από ποιο e-shop είναι η παραγγελία που παρέλαβε και χάρισέ του το κίνητρο να ασχοληθεί με αυτήν. Αν τον καταφέρεις να αφιερώσει κάποια δευτερόλεπτα στην επεξεργασία του κουτιού που κρατάει στα χέρια του, το brand σου θα αποτυπωθεί καλύτερα στη μνήμη του και θα σε θυμηθεί την επόμενη φορά που θα θελήσει να προχωρήσει σε μία νέα αγορά.
4. Διερεύνησε τις επιλογές σου
Μην αφήνεις τη συσκευασία του e-shop σου στην τύχη της. Εμπιστεύσου τους ειδικούς και ανακάλυψε τις επιλογές σου με γνώμονα τα προϊόντα σου, το κοινό σου και τις αγοραστικές του συνήθειες. Άλλες προδιαγραφές κουτιών συσκευασίας χρειάζονται τα κοσμήματα, διαφορετικές τα ρούχα ή οι ηλεκτρονικές συσκευές, ενώ ακόμα και η ποιότητα των κουτιών μπορεί να διαφοροποιηθεί αν οι περισσότερες παραγγελίες σου γίνονται εντός πόλης και νομού, εντός της χώρας ή ταξιδεύουν και στο εξωτερικό.
Κατά τη διάρκεια της απαιτητικής εργασιακής καθημερινότητας, είναι πιθανόν να παραβλέψεις κάποια παράμετρο, που μπορεί όμως να κάνει τη διαφορά. Κανένα πρόβλημα. Το εξειδικευμένο προσωπικό της Packit Up διαθέτει την εμπειρία και τη γνώση να σου φωτίσει καινούργια σημεία άξια προσοχής και από κοινού να εξετάσετε τις απαιτήσεις του e-shop σου. Με χρόνια εμπειρίας στον χώρο της συσκευασίας, σε βοηθάμε να μην υποπέσεις σε παγίδες που θα σου στοιχίσουν σε πελάτες και να εφαρμόσεις την πλέον συμφέρουσα λύση για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.