Κάποιοι το θεωρούν μία περιττή πολυτέλεια που καταλήγει στον κάδο ανακύκλωσης, ενώ κάποιοι άλλοι έχοντας αναγνωρίσει την αξία που μπορεί να προσδώσει τόσο στην επιχείρησή τους όσο και στους πελάτες τους το έχουν εντάξει στρατηγικά σε κάθε παραγγελία που δέχονται. Ο λόγος για τα Thank you Notes, αυτά τα μικρά σημειώματα που προστίθενται στις παραγγελίες ως ένα ελάχιστο δείγμα «ευγνωμοσύνης» προς τους πελάτες που επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους από το συγκεκριμένο κατάστημα έναντι κάποιου άλλου.

Τελικά, είναι απαραίτητο ένα Thank You Note; Ας δούμε μαζί 3 πολύ σημαντικούς λόγους που μετατρέπουν αυτά τα μικρά σημειώματα σε έναν μεγάλο θησαυρό για την επιχείρησή σας.

1.  Δημιουργούν ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες

Είτε πρόκειται για έναν νέο πελάτη που πρώτη φορά κάνει παραγγελία από το κατάστημά σας είτε για πιστούς πελάτες ανά τα χρόνια, τα thank you notes έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν σχέσης εκτίμησης και εμπιστοσύνης.

2. Μετατρέπουν το απρόσωπο σε προσωπικό

Προσθέτουν μία προσωπική και ανθρώπινη νότα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελώντας ένα σημείο «επαφής» μεταξύ brand και πελάτη.  

3. Ενδυναμώνουν  τις πωλήσεις

Ευχαριστημένος πελάτης – πάντα πελάτης. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να δημιουργήσετε ένα πιστό πελατολόγιο - βλέπε ενδεικτικά τα loyalty programs των επιχειρήσεων- και τα Thank you Notes είναι ένας από αυτούς. Άλλωστε μην ξεχνάτε, το ποσοστό επιτυχίας στην πώληση σε έναν πελάτη που ήδη έχετε είναι 60-70%, ενώ το ποσοστό επιτυχίας στην πώληση σε έναν νέο πελάτη είναι 5-20%.

Ποια είναι όμως τα μυστικά επιτυχίας ενός Thank you Note;

1. Πείτε το όνομά του

Κερδίστε τον πελάτη σας από την πρώτη στιγμή που θα δει το σημείωμα ξεκινώντας με το μικρό του όνομα. Δείχνει αμεσότητα, οικειότητα και ενδιαφέρον.

2. Μπείτε κατευθείαν στο θέμα

Αποφύγετε τις περιττές εισαγωγές και τα εκτενή κείμενα άνευ ουσίας. Μπείτε κατευθείαν στο θέμα, εκφράστε τις ευχαριστίες σας και παραμείνετε σύντομοι και περιεκτικοί.

3. Ξεχάστε τυποποιημένες εκφράσεις

Επιλέξτε λέξεις που μεταφέρουν κάποιο συναίσθημα και δίνουν επιπλέον αξία στους πελάτες σας. Ο πελάτης σας θέλει ένα κείμενο να μπορεί να ταυτιστεί και να νιώθει ότι σας ξέρει και τον ξέρετε.

4. Προσωποποιήστε το 

Η λέξη κλειδί σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της: η προσωποποίηση. Προσθέστε κάποιες λέξεις ή φράσεις που αποδεικνύουν ότι το Thank you Note έχει γραφτεί αποκλειστικά για τον εκάστοτε πελάτη.

5. Μείνετε πιστοί στον στόχο του Thank you Note

Ο στόχος του Thank You Note είναι να δείξετε την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας. Δεν είναι το κατάλληλο μέσο για να αναδείξετε άλλα προϊόντα της επιχείρησής σας ή να προσπαθήσετε να πουλήσετε στους πελάτες σας και κάτι διαφορετικό.

6. Ακολουθήστε τους κανόνες του δικού σας branding 

Δεν θέλετε να μπερδέψετε τους πελάτες σας. Για τον λόγο αυτό, ακολουθήστε το tone of voice που έχετε υιοθετήσει στο brand σας και φροντίστε να υπάρχει μία συνοχή με την κουλτούρα της εταιρείας σας.

Ακόμα το σκέφτεστε; Αν θέλετε και εσείς να αξιοποιήσετε τη δύναμη αυτού του έξυπνου εργαλείου για να επιβραβεύσετε τους πελάτες σας για την εμπιστοσύνη τους, στην Packitup θα βρείτε δημιουργικές λύσεις για το δικό σας Thank you Note.  Με χρόνια εμπειρία στον χώρο της συσκευασίας και βαθιά γνώση της αγοράς, προσφέρουμε χρήσιμη καθοδήγηση σε λάθη που πρέπει να αποφύγετε και αποφάσεις που χρειάζεται να πάρετε.

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση.