1. Αποστολή προϊόντων
- Τρόπος αποστολής
Οι παραδόσεις γίνονται με τις καλύτερες εταιρείες ταχυμεταφορών στην Ευρώπης.
- Έξοδα αποστολής
Δωρεάν παράδοση! Τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται από την εταιρεία μας.
- Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής αναγράφεται κατά τη διαδικασία της παραγγελίας. Στη συνέχεια λαμβάνετε ενημερωτικό μήνυμα (email ή SMS) για την ημερομηνία παράδοσης από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Λάβετε υπόψη ότι η εκτέλεση της παραγγελίας ξεκινά όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή. Συνήθως χρειάζονται 1-2 μέρες.
- Διεύθυνση αποστολής διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης.
Δεν αποτελεί πρόβλημα εφόσον η διεύθυνση αποστολής βρίσκεται στην ίδια χώρα με τη διεύθυνση χρέωσης.
- Γιατί ο μεταφορέας αρνήθηκε να παραδώσει τα κιβώτια μου μπροστά στην πόρτα μου;
Οι μεταφορείς δεν υποχρεούνται να μεταφέρουν τα δέματα σε συγκεκριμένο δωμάτιο που τους υποδεικνύει ο παραλήπτης.
- Δεν μπορώ να βρω τα έξοδα αποστολής πουθενά στην ιστοσελίδα, γιατί;
Έχουμε καθιερώσει μια πολιτική δωρεάν αποστολής σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (δεν παραδίδουμε ακόμα στην Κύπρο και τη Μάλτα).
2. Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό
- Αποθηκεύονται οι προηγούμενες παραγγελίες και είναι ευκολότερο να παραγγείλετε ξανά.
- Λαμβάνετε ενημερωτικό δελτίο (εφόσον συμφωνείτε και επιθυμείτε να ενημερώνεστε για τα νέα μας προϊόντα).
3. Παραγγελία
- Πώς κάνω μια παραγγελία;
Παρακαλώ διαβάστε την παράγραφο 4 στους όρους χρήσης. - Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία?
Η παραγγελία μπορεί να επιστραφεί εάν είναι ελαττωματική. Μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση. - Μπορώ να αλλάξω την ποσότητα της παραγγελίας;
Mόλις πραγματοποιηθεί η πληρωμή, δεν μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα, αλλά μπορείτε να κάνετε μια συμπληρωματική παραγγελία. - Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν πραγματοποιηθεί η πληρωμή, μετά την πληρωμή η επιλογή ακύρωσης δεν είναι διαθέσιμη. - Παρακολούθηση παραγγελίας
Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη, θα λάβετε τον αριθμό παρακολούθησης μέσω email ή SMS. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον αριθμό στο σύστημα παρακολούθησης της εταιρείας ταχυμεταφορών για να δείτε την πορεία παράδοσης της παραγγελίας σας. - Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία;
Φυσικά. Εφόσον έχετε λογαριασμό, όλες οι παραγγελίες σας έχουν αποθηκευτεί και μπορείτε να επιλέξετε ποια θέλετε να επαναλάβετε μέσα σε ένα διάστημα 18 μηνών.
4. Παράπονα
- Πως μπορώ να υποβάλω ένα παράπονο;
Για την ευκολότερη διαδικασία υποβολής παραπόνων, μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας μέσω της φόρμας "επικοινωνήστε μαζί μας". Χρησιμοποιήστε την για να μας ενημερώσετε για τυχόν προβλήματα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας εντός 3 ημερών από την ημέρα παράδοσης. - Ποια είναι η διαδικασία για να υποβάλω ένα παράπονο;
- Περιγράψτε τα θέματα που αφορούν το παράπονό σας. Προσπαθήστε να μας δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες - θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε τη διαδικασία.
- Θα εξετάσουμε το παράπονό σας εντός 7 ημερών. Στη συνέχεια, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
- Κάθε παράπονο εξετάζεται προσωπικά.
- Τι συμβαίνει όταν η παραγγελία μου είναι ελαττωματική;
Εφόσον η ομάδα μας εκτιμήσει ότι η παραγγελία σας είναι ελαττωματική, θα την αντικαταστήσουμε αμέσως.
5. Προϊόντα, Εκτύπωση και υλικά
- Είναι όλα αυτά τα προϊόντα πάντα διαθέσιμα?
Τα προϊόντα είναι πλήρως εξατομικευμένα και πάντα διαθέσιμα. - Παραλλαγές υλικών
Δεν υπάρχουν παραλλαγές στα υλικά. Χρησιμοποιούμε την ίδια υψηλή ποιότητα πρώτων υλών για τη διασφάλιση των προτύπων των προϊόντων. - Έλεγχος δεδομένων
Η ομάδα μας ελέγχει εάν το αρχείο που φορτώσατε πληροί τις τεχνικές προϋποθέσεις (για παράδειγμα εάν το αρχείο έχει την ελάχιστη ανάλυση pixels) αλλά δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο του αρχείου. - Επαφή με τρόφιμα
Χρησιμοποιούμε υλικά, μελάνια και επιχρίσματα που δεν είναι πάντα κατάλληλα για άμεση επαφή με τα τρόφιμα. Τα προϊόντα που μπορούν να έρθουν σε επαφή με τρόφιμα με ασφάλεια φέρουν την κατάλληλη σήμανση.
6. Πληρωμή και τιμολόγια
- Τρόποι πληρωμής
Προσφέρουμε δυνατότητα πληρωμής με χρεωστική/ πιστωτική κάρτα, PayPal και τραπεζική μεταφορά. Η παραγγελία ενεργοποιείται μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή. Συνήθως χρειάζεται 1 εργάσιμη ημέρα. Λάβετε υπόψη ότι όλες οι δαπάνες που σχετίζονται με μια διεθνή τραπεζική μεταφορά, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων που χρεώνονται στον παραλήπτη, πρέπει να καλύπτονται από τον Αγοραστή. Σε αντίθετη περίπτωση, η πληρωμή της παραγγελίας δεν θα θεωρηθεί ότι έχει καταβληθεί πλήρως, γεγονός που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της παραγωγής. - Μπορώ να πληρώσω για το δέμα μου με αντικαταβολή;
Η διαδικασία παραγωγής ξεκινά μόλις καταχωρηθεί η πληρωμή στο σύστημά μας. Ως εκ τούτου, η επιλογή «πληρωμή με αντικαταβολή» δεν είναι διαθέσιμη.
7. Είσοδος και λογαριασμός
- Πώς μπορώ να αλλάξω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση;
Δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε την ηλεκτρονική διεύθυνση με την οποία έχετε κάνει εγγραφή. - Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας παρακαλώ να έρθετε σε επαφή μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας «Επικοινωνήστε μαζί μας».
8. Σχέδιο και εικόνες
- Φωτογραφίες από κινητό και σχέδια
Πριν τραβήξετε μια φωτογραφία από το κινητό σας μπορείτε να επιλέξετε από τις ρυθμίσεις τα pixels της ανάλυσης που ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές εκτύπωσης (2000x2000 pixels).
9. Σε τι μορφή θα παραδοθούν τα προϊόντα μου;
- Τα προϊόντα μας παραδίδονται σε επίπεδη μορφή για να τα συναρμολογήσετε μόνοι σας. Επικοινωνήστε μαζί μας εάν χρειάζεστε περισσότερες οδηγίες σχετικά με τη συναρμολόγηση των προϊόντων σας.
10. Βοήθεια και επικοινωνία
- Τα περιεχόμενα των Συχνών Ερωτήσεων δεν ήταν επαρκή για σας; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση που χρειάζεστε.