Το 2022 είναι η πιο κατάλληλη περίοδος για να ασχοληθείς με το ηλεκτρονικό εμπόριο και να προωθήσεις διαδικτυακά το δικό σου brand. Σύμφωνα με το «Forbes», τα έσοδα του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου το 2022 αναμένεται να αγγίξουν τα 4,2 τρισεκατομμύρια δολάρια. Μετά από δύο χρόνια προσαρμογής στα νέα δεδομένα, οι πελάτες έχουν μάθει να επιδίδονται με πάθος στην online αναζήτηση, την εύκολη σύγκριση των τιμών και φυσικά στις αγορές με το πάτημα ενός κουμπιού.

 

Το 2019 με την εξάπλωση της πανδημίας, τα περισσότερα eshops δημιουργήθηκαν ως «λύση ανάγκης» και όχι ως βασική λειτουργική επιχείρηση με καθορισμένο business plan. Το 2022 έχουν όλα αλλάξει. Τα eshops έγιναν αναγκαιότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται ραγδαία. Ωστόσο η εμφάνιση διαρκώς νέων προϊόντων έχει αυξήσει κατακόρυφα τον ανταγωνισμό και πλέον έχει αποδειχτεί ότι το κλειδί για να ξεχωρίσει το δικό σου brand από το πλήθος είναι η μελετημένη συσκευασία και η ολοκληρωμένη εμπειρία του unboxing.

 

 

Τι είναι η unboxing εμπειρία

 

Γύρισε μερικά χρόνια πίσω, τότε που ως μικρό παιδί περίμενες με λαχτάρα τα Χριστούγεννα για να αντικρίσεις κάτω από το δέντρο τα τυλιγμένα πολύχρωμα πακέτα, που έκρυβαν μέσα τους μικρούς πολύτιμους θησαυρούς. Θυμήσου πώς τα θαύμαζες από μακριά, με πόση προσμονή περίμενες να τα πιάσεις στα χέρια σου και πόσο λαχταρούσες να ξετυλίξεις τις κορδέλες ή να σκίσεις το περιτύλιγμα.

 

Αυτή είναι μία unboxing εμπειρία. Είναι η προσμονή, η λαχτάρα, η συγκίνηση που προηγείται του ανοίγματος ενός πακέτου. Δεν έχει τόση σημασία το περιεχόμενο ή η αξία του. Σημασία έχουν τα συναισθήματα που προκαλούνται. Αν καταφέρεις να προκαλέσεις συγκίνηση και ενθουσιασμό μέσα από τις συσκευασίες σου, έχεις κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα για να ξεχωρίσεις.

 

3 τρόποι για να δημιουργήσεις αξέχαστες unboxing εμπειρίες για το brand σου

 

Η branded συσκευασία, δηλαδή η συσκευασία που έχει φτιαχτεί ειδικά για το δικό σου brand, αποτελεί το πρώτο και σημαντικότερο σημείο επαφής σου με τον πελάτη. Το online shopping δεν τελειώνει τη στιγμή που θα τοποθετήσεις τα προϊόντα σου στη συσκευασία. Αντίθετα, η επιτυχημένη πορεία του ξεκινά μετά από αυτό, και πιο συγκεκριμένα μόλις ο πελάτης πιάσει τη συσκευασία στα χέρια του.

 

Η δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας unboxing είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρήσεις το ενδιαφέρον των νέων πελατών σου και να επιτύχεις σταθερά ανοδικές πωλήσεις. Οι premium συσκευασίες βελτιώνουν την εικόνα του brand σου, δημιουργούν αίσθημα εμπιστοσύνης και δίνουν αξία στους πελάτες σου.

 

1.  Κάνε τη συσκευασία να μιλήσει για το brand σου.

Η έξυπνη συσκευασία δεν αρκεί να είναι λειτουργική ή απλώς καλαίσθητη. Πρέπει να πρεσβεύει τις αξίες της εταιρείας και των προϊόντων σου. Η επιλογή των υλικών, η αίσθηση στην αφή στο πρώτο άγγιγμα, ένα γλυκό μήνυμα που θα διαβάσει ο πελάτης σου πάνω στη συσκευασία, όλα πρέπει να στοχεύουν σε κάποιο συναίσθημα, μα κυρίως να προκαλέσουν θαυμασμό ‒ το πιο ισχυρό από τα συναισθήματα, που αποτυπώνεται ανεξίτηλα στη μνήμη των καταναλωτών.

 

2. Σχεδίασε συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον.

Ο καλύτερος τρόπος να προκαλέσεις τον θαυμασμό των πελατών σου δεν είναι μόνο μέσα από τον σχεδιασμό μιας λαμπερής συσκευασίας. Είναι μέσα από την προσεκτική μελέτη κάθε βήματος που θα ακολουθήσει ο πελάτης μέχρι να φτάσει στο τελικό προϊόν. Το less is more ως τάση υιοθετείται από όλα τα μεγάλα brands παγκοσμίως, που εκτός από την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, έχει στόχο να αντικατοπτρίσει τη φιλοσοφία τους. Σχεδίασε custom συσκευασίες, επίλεξε οικολογικά υλικά, τύπωσε πάνω το μήνυμα που θα ήθελες να διαβάσει ο παραλήπτης, και θα έχεις δημιουργήσει την πρώτη καλή εντύπωση. 

 

3. Κάνε τον πελάτη σου πρωταγωνιστή.

Η συσκευασία αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής σου με τον πελάτη. Μέσα από αυτήν θα συστηθείς, θα σε γνωρίσει και κάπως έτσι θα συνδεθείτε. Αν θέλεις όμως η σύνδεση μαζί του να είναι πιο βαθιά, πιο ουσιαστική, αλλά κυρίως να υπάρχει αλληλεπίδραση, βάλ’ τον στο επίκεντρο και κάν’ τον πρωταγωνιστή. Η μοναδικότητα της συσκευασίας σου ‒και κατ’ επέκταση του brand σου‒ θα αναδειχθεί όταν ο πελάτης μιλήσει ο ίδιος γι’ αυτήν. Ta reviews των πελατών έχουν μεγαλύτερη επιρροή και λειτουργούν ως το απόλυτο διαφημιστικό εργαλείο. Προσκάλεσέ λοιπόν τους πελάτες σου να βιντεοσκοπήσουν το άνοιγμα της συσκευασίας, να την παρουσιάσουν, να μιλήσουν γι’ αυτήν και να δημιουργήσουν μία unboxing εμπειρία, που να αφορά αποκλειστικά τη δική σου εταιρεία.

 

 

Η καλή συσκευασία θα αποτελέσει εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ. Η μελετημένη συσκευασία θα εδραιώσει τη φήμη της εταιρείας. Η συσκευασία που θα λάβει υπόψη όλα τα παραπάνω θα φέρει πιστούς πελάτες,  μεγαλύτερη αναγνώριση και υψηλότερα έσοδα.

 

 

Στην PackitUp κάθε πελάτης και κάθε έργο είναι μοναδικά.

 

Επικοινώνησε μαζί μας για να σχεδιάσουμε την πιο επιτυχημένη συσκευασία που θα κάνει την εταιρεία σου να διακριθεί!