Η συσκευασία οποιουδήποτε προϊόντος, είτε προορίζεται για μαζική παραγωγή και το ράφι ενός πολυκαταστήματος είτε προορίζεται απευθείας για τον καταναλωτή (Direct-2-Consumer), απαιτεί βαθιά έρευνα, γνώση του ανταγωνισμού και εξαιρετικά μελετημένο σχεδιασμό.

 

Ειδικότερα στην περίπτωση του επιχειρηματικού μοντέλου (D2C), όπου τα προϊόντα δημιουργούνται και στέλνονται απευθείας από τον δημιουργό/παραγωγό στον αγοραστή, η επιλογή της κατάλληλης συσκευασίας είναι κρίσιμη, αφού μέσω αυτής δημιουργείται το πρώτο σημείο επαφής με τους πελάτες, με σκοπό να τους μεταφέρει όλες τις πτυχές του προϊόντος σας.

 

 

3 βασικά στάδια για επιλογή της κατάλληλης συσκευασίας

 

1. Μάθετε τα πάντα γύρω από το προϊόν σας

 

Γνωρίζετε πολύ καλά το προϊόν που οι ίδιοι δημιουργήσατε. Επενδύσατε πολύ χρόνο, εργασία και ενδεχομένως ένα ικανοποιητικό ποσό. Ξέρετε αρκετά ώστε να μπορείτε να το παρουσιάσετε στους άλλους με τον αποδοτικότερο τρόπο.

 

Όμως πόσο καλά γνωρίζετε τα προϊόντα των ανταγωνιστών σας; Πόση έρευνα έχετε διεξάγει γύρω από τα προϊόντα που προσφέρουν ακριβώς ό,τι κι εσείς; Πώς πιστεύετε ότι το δικό σας προϊόν θα ξεχωρίσει; Με ποιο τρόπο βοηθάτε του πελάτες σας; Και πώς λύνετε τα προβλήματά τους;

 

Κάθε επιτυχημένο brand που ακολουθεί το επιχειρηματικό μοντέλο D2C κατάφερε πρώτα να εδραιώσει τη φήμη του. Η «φωνή», η ταυτότητα, ο τρόπος που μια εταιρεία προσεγγίζει το κοινό και όσα αυτό πρεσβεύει είναι τα χαρακτηριστικά που θα δώσουν την πρώτη ώθηση. Από το λογότυπο, τη γραμματοσειρά, την επιλογή χρώματος, τα λεκτικά και τις διαφημίσεις, όλα πρέπει να εξυπηρετούν και να περιστρέφονται γύρω από τη φιλοσοφία του δικού σας μοναδικού brand.

 

2. Μάθετε τα πάντα γύρω από το κοινό σας

 

Απαιτεί εξειδικευμένη μελέτη και βαθιά έρευνα. Κάθε προϊόν σχεδιάζεται για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις μόνο μιας μερίδας των καταναλωτών. Κανένα προϊόν δεν μπορεί να απευθυνθεί σε όλους. Είτε πρόκειται για κόσμημα, για ρούχα είτε για μια τσάντα, το προϊόν έχει επιτυχία όταν «πουλάει» στοχευμένα και με βάση τις ανάγκες του targeted group.

 

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνει περαιτέρω έρευνα σχετικά με το φύλο, την ηλικιακή ομάδα και τις προτιμήσεις. Με αυτό τον τρόπο μειώνετε μεν το εύρος του κοινού, όμως έχετε περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσετε μεγαλύτερο μέρος του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.

 

Και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος.

3. Μάθετε τα πάντα για το custom packaging

 

Ο σχεδιασμός της συσκευασίας για τα προϊόντα σας είναι ένα απαιτητικό, αλλά ταυτόχρονα συναρπαστικό ταξίδι. Σε αυτήν μπορείτε να διοχετεύσετε τη φαντασία και όλη τη δημιουργικότητά σας για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που θα εντυπωσιάσει τους αγοραστές σας.

 

Το custom packaging, δηλαδή η δημιουργία προσωποποιημένης συσκευασίας στον τομέα του e-commerce, βρίσκεται σε άνθιση. Πλέον οι δημιουργοί αναλαμβάνουν να διοχετεύσουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους στην αγορά και γι’ αυτό η επιλογή της κατάλληλης συσκευασίας πρέπει να διατηρεί το περιεχόμενο ασφαλές, να είναι πρακτική, αλλά ταυτόχρονα ελκυστική και αντιπροσωπευτική του brand.

 

Στην packitup έχουμε δημιουργήσει μια σειρά από μοναδικές custom packaging λύσεις με στόχο να σας βοηθήσουμε να αναδείξετε επιτυχημένα τα προϊόντα σας. Πρέπει πάντα να έχετε κατά νου ότι η επιτυχημένη συσκευασία θα λειτουργήσει σαν ένα αποδοτικό εργαλείο μάρκετινγκ.

 

1. E-commerce κουτιά

 

Με μονόχρωμη ή πολύχρωμη εκτύπωση, ή με πλαστικοποίηση, τα e-commerce κουτιά από σκληρό χαρτόνι είναι ανθεκτικά, όμορφα και με απεριόριστες δυνατότητες διακόσμησης. Προφυλάσσουν τα ευαίσθητα προϊόντα, όπως αρώματα, ωστόσο αποτελούν και εξαιρετική επιλογή για ρούχα και αξεσουάρ.

 

Μπορείτε να σχεδιάσετε πάνω τους το λογότυπό σας ή κάποιο μήνυμα ως χαιρετισμό προς τον πελάτη σας, ώστε σταδιακά να αρχίσετε να χτίζετε νέες ουσιαστικές σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας.

 

 

2. E-commerce κουτιά με βάση-καπάκι

 

Κορυφαία επιλογή για τα προϊόντα του e-commerce εμπορίου αποτελούν τα κουτιά με βάση-καπάκι. Τα κουτιά που ανοίγουν εντείνουν το αίσθημα της έκπληξης και την αίσθηση της προσμονής. Είναι κατασκευασμένα από σκληρό χαρτόνι, δέχονται πολλές δυνατότητες διακόσμησης και είναι κατάλληλα

για ευαίσθητα προϊόντα αλλά και για κάθε προϊόν που θέλετε να αναδείξετε μέσα από μια ξεχωριστή συσκευασία.  

 

 

3. Courier bags

 

Οι χάρτινες ή πλαστικές courier bags είναι ελαφριές και κατάλληλες για ανθεκτικά και εύκαμπτα προϊόντα, όπως ρούχα ή άλλους τύπους ένδυσης. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως εξωτερική συσκευασία του e-commerce κουτιού για ενισχυμένη προστασία ή για μεγαλύτερη προβολή των προϊόντων του brand σας μέσα από μία προσεγμένη unboxing εμπειρία.

 

 

 

4. Κουτιά με μαγνήτες

 

Τα κουτιά με μαγνήτες, με πολύχρωμη εκτύπωση ή με εκτύπωση θερμοτυπίας, αποτελούν μία elegant επιλογή που σίγουρα θα εκπλήξει ευχάριστα κάθε πελάτη. Το σκληρό χαρτόνι θα προστατεύσει τα προϊόντα σας, η πολύχρωμη εκτύπωση του logo ή κάποιου άλλου μηνύματος θα κεντρίσει το ενδιαφέρον και το ελκυστικό κουτί θα μείνει για καιρό χαραγμένο στο μυαλό του αγοραστή. Επιλέγεται ως premium συσκευασία για κάθε προϊόν, ειδικότερα για κοσμήματα, που προδιαθέτουν τον πελάτη για την πολύτιμη αξία του προϊόντος.

 

 

Στην packitup, oι επιλογές της συσκευασίας είναι απεριόριστες, όπως και η φαντασία σας. Στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε με εξειδικευμένες συμβουλές να δημιουργήσετε τη συσκευασία που έχετε ονειρευτεί για να ξεχωρίσουν η εταιρεία και τα προϊόντα σας.

 

Ελάτε να συζητήσουμε!