Δημιούργησε μία μοναδική εμπειρία στους πελάτες σου και μεταμόρφωσέ τους στο πιο φανατικό σου κοινό ακολουθώντας την τάση του interactive packaging.
Θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό, να ενισχύσεις τη φήμη του brand σου και να χτίσεις ένα πιστό κοινό που θα σε εμπιστεύεται για πάντα. Είναι το interactive packaging, η νέα τάση που θέλεις να ακολουθήσεις άμεσα!
Υπάρχουν πολλά μυστικά για να εντυπωσιάσεις τους πελάτες σου μέσω της συσκευασίας σου, ιδιαίτερα εάν δραστηριοποιείσαι αποκλειστικά στο διαδικτυακό περιβάλλον και η φυσική αλληλεπίδραση του πελάτη με το brand σου δεν είναι εφικτή. Θυμήσου τον απόλυτο eco friendly courier φάκελο , τους τρεις τρόπους για να δημιουργήσεις μία αξέχαστη unboxing εμπειρία ή τις πιο καυτές τάσεις στον χώρο της συσκευασίας που προβλέπεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.
Σήμερα, όμως, ήρθε η ώρα να στρέψουμε το βλέμμα σου στο μέλλον, ένα μέλλον που ξεφεύγει από τα τετριμμένα και αντιλαμβάνεται τη συσκευασία ως έναν «έμψυχο» οργανισμό που μπορεί να «μιλήσει» για πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεσαι. Ο λόγος λοιπόν για το interactive packaging, αλλιώς τη διαδραστική συσκευασία. Αν ανήκεις σε αυτούς που ψάχνουν οπωσδήποτε έναν ορισμό για κάθε νέα ορολογία, τότε θα χαρείς να μάθεις ότι ως interactive packaging ορίζεται κάθε συσκευασία προϊόντος που χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να επιτύχει μία διαδραστική εμπειρία με τον πελάτη.
Πώς επιτυγχάνεις τη διαδραστική εμπειρία μέσω της συσκευασίας σου;
Με τη γνωστή μέθοδο του QR Code, δηλαδή μίας «ετικέτας» (barcode) πάνω στη συσκευασία που ο πελάτης σου καλείται να σκανάρει εύκολα και γρήγορα με το κινητό του τηλέφωνο για να ξεκλειδώσει την «πόρτα» προς ένα νέο, διαδικτυακό κόσμο γεμάτο χρήσιμη πληροφορία. Είναι η απόλυτη σύνδεση της offline με την online πραγματικότητα.
Ένα QR Code διακρίνεται σε δύο κατηγορίες: το στατικό QR Code που διαθέτει περιορισμένες δυνατότητες καθώς παραπέμπει κυρίως σε κάποιο url που εσύ, φυσικά, έχεις ορίσει και το δυναμικό QR Code που σου δίνει περιθώρια να είσαι πιο δημιουργικός και να πειραματιστείς με διαφορετικές ιδέες και πρακτικές.
Ας δούμε τι μπορείς να κάνεις με ένα QR Code στη συσκευασία σου
1. Να μεταφέρεις ένα ηχηρό μήνυμα για το brand σου
Το QR Code στη συσκευασία του προϊόντος που παρήγγειλε ο πελάτης σου online, είναι η τέλεια ευκαιρία να αναπληρώσεις τη χαμένη επαφή και αλληλεπίδραση που θα είχες μαζί του μετά από μία επίσκεψη σε ένα φυσικό κατάστημα. Μέσα από το QR Code μπορείς αφενός να μεταφέρεις ένα ευχαριστήριο μήνυμα για την προτίμησή του και αφετέρου να αναδείξεις κάποιες αξίες και USPs (unique selling points) του brand σου. Αφηγήσου την ιστορία σου και μείνε για πάντα χαραγμένος στη μνήμη του.
2. Να «εκπαιδεύσεις» τον πελάτη σου για τα προϊόντα σου
Είσαι πιθανά εξοικειωμένος με τα HOW-TO videos που κατακλύζουν τα social media και κεντρίζουν το ενδιαφέρον των χρηστών παγκοσμίως. Μέσα από ένα δυναμικό QR Code έχεις την ευκαιρία να καθοδηγήσεις βήμα-βήμα τον πελάτη σου στη σωστή χρήση του προϊόντος, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να ψάξει μόνος του και να χαθεί στον καταιγισμό της διαδικτυακής πληροφορίας. Θα του κάνεις τη ζωή πολύ πιο εύκολη αλλά θα έχεις και τη δυνατότητα να ξετυλίξεις πιθανές χρήσεις του προϊόντος ή να του εστιάσεις την προσοχή σε κρυμμένα μυστικά και λειτουργίες του προϊόντος που μόνο εσύ γνωρίζεις. Πίστεψέ μας, όσο του «λύνεις τα χέρια» τόσο πιο πολύ «τον δένεις» με τον brand σου.
3. Να αυξήσεις τους followers σου στα social media
Ξέρουμε ότι αποφεύγεις τους διαγωνισμούς επειδή δεν σου φέρνουν followers που θα γίνουν πελάτες σου αλλά χρήστες που ενδιαφέρονται μόνο για το δώρο και μετά σε ξεχνούν. Και ναι, δυστυχώς, το Instagram, το δυναμικό σου κανάλι, δεν έχει ακόμα στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες αποκλειστικά για την προσέλκυση νέων followers. Με το QR Code, όμως, δίνεις απευθείας στον ευχαριστημένο πελάτη σου την ευκαιρία να σε ακολουθήσει, να χαζέψει το feed σου και τελικά να σε γνωρίσει καλύτερα. Και το πιο σημαντικό; Μαζί με την πρόσκληση να σε ακολουθήσει στα social media, μπορείς να τον παρακινήσεις να αφήσει ένα feedback, άμεσα, γρήγορα και εύκολα, σε όποιο κανάλι εσύ επιθυμείς. Το όφελος είναι πολλαπλό, σωστά;
4. Να του προσφέρεις όλα όσα θα ήθελες με τον πιο δημιουργικό τρόπο
Εκτός από οδηγίες και εγχειρίδια, σε ένα QR Code έχεις τη δυνατότητα να ενσωματώσεις όλα όσα φαντάζεσαι ότι θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου ποικιλοτρόπως. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι: παρουσίαση προϊόντων που μπορούν να συνδυαστούν με την αγορά που έκανε (up-selling), νέα προϊόντα με ημερομηνίες πιθανής παραλαβής στο e-shop σου (του δημιουργείς προσμονή), συμπλήρωση ερωτηματολογίων είτε αφορούν στη συνολική του εμπειρία είτε στις προτιμήσεις του για να εκμεταλλευτείς στη συνέχεια τα ενδιαφέροντά του μέσω από επιτυχημένες και προσωποποιημένες email marketing ενέργειες. Ακούγεται δελεαστικό έτσι δεν είναι;
Το interactive packaging είναι πράγματι η νέα τάση στη συσκευασία που φυσικά μας έρχεται από το εξωτερικό και ευτυχώς δίνει πολλαπλές ευκαιρίες για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να εκπλήξεις ευχάριστα τους πελάτες σου. Αν σε ενδιαφέρει λοιπόν, να υιοθετήσεις αυτή τη νέα τάση και να δεις τις πωλήσεις σου να αυξάνονται, επικοινώνησε μαζί μας για να σε καθοδηγήσουμε στη δημιουργία του κατάλληλου QR Code που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τις επιχείρησής σου.