Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το packaging που επιλέγει μία επιχείρηση για τα προϊόντα της επηρεάζει όχι μόνο το συνολικό της branding αλλά και την επαναληπτικότητα των αγορών από τους καταναλωτές, καθώς μία ελκυστική συσκευασία πάντοτε κερδίζει τις εντυπώσεις και χαράσσεται πιο εύκολα στη μνήμη!
Πώς λοιπόν το styling μιας συσκευασίας επηρεάζει αφενός το branding μιας επιχείρησης, αφετέρου χαρίζει μεγαλύτερη εμπορική αξία, εξασφαλίζοντας περισσότερες πωλήσεις;

Επιλέξτε για τη συσκευασία σας ένα συγκεκριμένο στυλ που να αφηγείται μία…ιστορία. Τη δική σας.
Ο σχεδιασμός των πακέτων, των τσαντών και των συσκευασιών σας γενικότερα παίζει  τεράστια ρόλο στην ταυτότητα του brand σας, καθώς ενισχύει την απήχησή του στο καταναλωτικό κοινό, και βοηθάει στη διάδοσή του. Ως εκ τούτου, το στυλ που θα επιλέξετε για το packaging των προϊόντων σας θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη σε ποιο target audience απευθύνεστε και να «μιλάει» για την προσωπικότητα του brand σας. Το packaging style σας με άλλα λόγια, δεν αρκεί μόνο να κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση, αλλά να κάνει.. μόνιμα εντύπωση και αυτή η εντύπωση να είναι ακριβώς αυτή που επιθυμείτε να έχει το κοινό σας για εσάς!


Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να μπορούν να «δουν» το brand σας μέσα στη συσκευασία που εμπεριέχει τα προϊόντα σας. Και αν αυτό γίνεται με συνέπεια και σταθερότητα, πολύ σύντομα θα ξεχωρίζετε πανεύκολα από τον ανταγωνισμό.
Επιπλέον, όσοι αγοράζουν τα προϊόντα σας και τα παραλαμβάνουν σε μία έξυπνα και προσεκτικά επιλεγμένη συσκευασία, σύντομα θα μπορούν να την αναγνωρίζουν παντού, όντας για εσάς η μεγαλύτερη απόδειξη ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια για branding λειτουργεί.


Styling your packaging in a profitable way…

Η χρήση συγκεκριμένων εικαστικών και δημιουργικών στοιχείων που συνδέονται με το brand σας πάνω στις συσκευασίες μπορούν να πουν στους καταναλωτές πολλά και για εσάς ως επιχείρηση και για τα προϊόντα σας. Για αυτό και κατά τον σχεδιασμό και την επιλογή των συσκευασιών αυτών θα χρειαστεί:
1.    Να λάβετε υπόψη τις ανάγκες, προτιμήσεις και στυλ του κοινού στο οποίο στοχεύετε.
2.    Να επιλέξετε ένα σχεδιαστικό στυλ που να αντικατοπτρίζει την εμπειρία που προσφέρει το προϊόν σας. Για παράδειγμα, ένα οικολογικό προϊόν δεν μπορεί να παραδίδεται σε πλαστική σακούλα ή ένα πολυτελές και ακριβό προϊόν θα ήταν ανεπίτρεπτο να παραδίδεται ή να αποστέλλεται σε συσκευασία χαμηλής ποιότητας ή pop αισθητικής.
3.    Να έχετε στο μυαλό σας ότι η συσκευασία που επιλέγετε για τα προϊόντα σας δείχνει πολλά για το πώς αντιμετωπίζετε το ίδιο το προϊόν σας και για την αξία που ουσιαστικά του αποδίδετε.


Το σωστό styling μιας συσκευασίας αποτελεί μεγάλο μέρος της επιτυχούς πώλησης ενός προϊόντος

Η προσεγμένη επιλογή όχι μόνο του design αλλά και του συνολικότερου packaging style της επιχείρησής σας «πουλάει»  όχι μόνο το προϊόν αλλά και το ίδιο το brand σας.
Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, μία δυνατή συσκευασία έχει τη δύναμη αν όχι να διαμορφώσει εξολοκλήρου, σίγουρα να υποστηρίξει την τιμή ενός προϊόντος.
Τι κάνει λοιπόν μια συσκευασία να θεωρείται σωστά σχεδιασμένη;
Δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχει ολόκληρη επιστήμη πίσω από την επιλογή των χρωμάτων, ανάλογα με το κάθε industry, την κάθε ξεχωριστή επιχείρηση, ή τον κάθε ξεχωριστό πελάτη.
Αλλά δεν περιοριζόμαστε μόνο στο χρώμα. Η επιλογή των σωστών, ποιοτικών και έξυπνων υλικών, η επιλογή της σωστής γραμματοσειράς ανάλογα με τα δημογραφικά αλλά και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά του κοινού μας, το σχήμα και η λειτουργικότητα της συσκευασίας θα έπρεπε να ληφθούν σοβαρά υπόψη και να ακολουθούν όλα τη φιλοσοφία και τις αξίες της επιχείρησής σας.


Επιπλέον κρατήστε το μυαλό σας τα παρακάτω:
Ποιότητα: Μία ποιοτική συσκευασία όχι μόνο προστατεύει το προϊόν κατά τη μεταφορά του στον παραλήπτη, αλλά είναι το πρώτο πράγμα που αντικρύζει ο τελευταίος. Και ξέρετε τι λένε για το… « έχεις μόνο μία ευκαιρία για να κάνεις καλή πρώτη εντύπωση»…
Έρευνα - Πολλές επιχειρήσεις διεξάγουν εκτενή έρευνα για χρωματικούς συνδυασμούς, σχέδια και τύπους συσκευασιών πριν καταλήξουν στη βέλτιστη επιλογή για τον τελικό καταναλωτή.
Έξυπνο περιεχόμενο:  Η συσκευασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη σωστή μεταφορά των πληροφορίων που θέλετε να μεταφέρετε στους πελάτες σας σχετικά με τα προϊόντα αλλά και την επιχείρησή σας συνολικά.


Αυξήστε την εμπορική αξία των προϊόντων σας μέσα από το σωστό packaging style:

Το packaging είναι η… τέχνη του περιτυλίγματος ενός αντικειμένου. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, σε πολλές περιπτώσεις το περιτύλιγμα είναι πιο καθοριστικός παράγοντας από το ίδιο το προϊόν. Άρα δεν μας ξαφνιάζει καθόλου ότι με τον ίδιο τρόπο μπορεί να ορίζει σε μεγάλο βαθμό και τις πωλήσεις του προϊόντος αυτού.  


Για αυτό και η επιλογή της σωστής εταιρείας packaging, όπως είναι το PackitUP, με γνώση, εμπειρία, δημιουργικότητα, τεχνογνωσία και πάνω απ’ όλα σεβασμό προς τις ανάγκες τις επιχείρησης σας, μπορεί να σας καθοδηγήσει στην ιδανική απόφαση, προτείνοντας, σχεδιάζοντας, δημιουργώντας και παραδίδοντάς σας τη συσκευασία που απαντά στις δικές σας ανάγκες αλλά και του καταναλωτικού κοινού σας, ενισχύοντας βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα τις πωλήσεις και τη συνολική κερδοφορία σας.