Επαγγελματικές εκθέσεις και προωθητικά προϊόντα: σε βοηθάμε να οργανωθείς πριν επιστρέψεις ως εκθέτης σε μία επαγγελματική έκθεση.

Οι επαγγελματικές εκθέσεις βγαίνουν από την «καραντίνα» και οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο προετοιμάζονται δειλά-δειλά να επιστρέψουν στα εκθεσιακά κέντρα. Μπορεί  οι συνθήκες να έχουν αλλάξει και πολλές πρακτικές του παρελθόντος να πρέπει να επαναπροσδιοριστούν κάτω από νέα μέτρα και παγκόσμιες οδηγίες, ωστόσο υπάρχει μία σειρά από ενέργειες που παραμένουν σταθερές στο χρόνο και πρέπει να εφαρμόσεις εκ νέου στην μετά-Covid εποχή.

Φυσικά αναφερόμαστε στα μέσα και τα προϊόντα που καλείσαι να χρησιμοποιήσεις, προς όφελος της επιχείρησής σου, άμα τη εμφανίσει σε έναν εκθεσιακό χώρο ως εκθέτης. Το αποκαλούμε προωθητικά προϊόντα και τα χωρίζουμε σε δύο κατηγορίες διαφορετικές μεν που αλληλοσυμπληρώνονται δε.

Α. Για να κλέψεις την παράσταση

Η πρώτη κατηγορία σχετίζεται με τα προϊόντα που θα χρειαστείς προκειμένου να οργανώσεις  το περίπτερό σου και έχουν ως στόχο να σε κάνουν να ξεχωρίσεις και να προσεγγίσεις ολοένα και περισσότερους επισκέπτες. Έχεις παρατηρήσει άλλωστε περίπτερα που είναι πάντοτε γεμάτα και άλλα που παραμένουν άδεια. Η υπηρεσία ή τα προϊόντα που προσφέρουν δεν είναι ο μόνος λόγος για αυτό το αποτέλεσμα.

Σε αυτήν την κατηγορία περιλαμβάνονται προϊόντα όπως προωθητικά τραπέζια, επιδαπέδια stands, roll up και flag banners τα οποία έχεις την ευκαιρία να προσωποποιήσεις με βάση τις ανάγκες σου προσθέτοντας πάνω σε αυτά το λογότυπο της επιχείρησής σου, το slogan σου ή το βασικό σου μήνυμα. Είναι μία ευκαιρία να πεις την δική σου ιστορία.

Μέσω αυτών αφενός θα τραβήξεις την προσοχή του επισκέπτη ο οποίος με την πρώτη ματιά αποκτά μία εικόνα για την επιχείρησή σου, ποιος είσαι, τι κάνεις, τι προσφέρεις και αφετέρου ανάλογα  πόσο μοναδικά ή όχι θα τα φτιάξεις, θα σε βοηθήσουν να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και από το γειτονικό περίπτερο. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι σε μία επαγγελματική έκθεση με δεκάδες ή και εκατοντάδες περίπτερα, το παιχνίδι του εντυπωσιασμού διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στην περιήγηση του επισκέπτη στην έκθεση.

B. Για να μην σε ξεχάσουν ποτέ

Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει μία σειρά από προωθητικά προϊόντα που ο εκάστοτε επισκέπτης περιμένει να πάρει μαζί του φεύγοντας από την έκθεση. Σε αυτήν την κατηγορία, έχουν την τιμητική τους οι κούπες, τα σουβέρ, τα μπρελόκ, τα mousepads και τα παγούρια, όλα «ντυμένα» με το λογότυπο και τα χρώματα της επιχείρησής σου. Αν θέλεις να κάνεις τη διαφορά μπορείς να επιλέξεις και σακίδια πλάτης που ενδείκνυνται για άμεση χρήση για την αποθήκευση όλων των διαφημιστικών προϊόντων που θα συγκεντρώσει ο επισκέπτης κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Σύμφωνα με τις έρευνες 8 στους 10 ανθρώπους επιθυμούν  να λαμβάνουν προωθητικά προϊόντα ενώ 9 στους 10 θυμούνται την επιχείρηση και το brand από το οποίο έλαβαν τέτοια προϊόντα (πηγή: Sageworld). Παράλληλα, τα προωθητικά προϊόντα είναι μία διαρκής υπενθύμιση της επιχείρησής σου σε ανύποπτο χρόνο με έμμεσο ή με άμεσο τρόπο.

Συνυπολόγισε επίσης ότι περισσότερο από το 60% των ανθρώπων που θα λάβει ένα προωθητικό προϊόν από μία επιχείρηση, θα ψάξει επιπλέον πληροφορίες για αυτήν την επιχείρηση online αργότερα (πηγή: Sagaeworld). Ενώ, έρευνα του Promotional Products Association International αποκάλυψε ότι το 82% των ανθρώπων επηρεάζεται θετικά για ένα brand όταν λαμβάνει από αυτό προωθητικά προϊόντα.

Σε αυτήν την προσπάθεια εντυπωσιασμού, δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι η ποιότητα και η προσοχή στη λεπτομέρεια παίζουν σημαντικό ρόλο όταν θέλεις να φτιάξεις τα δικά σου προωθητικά προϊόντα. Άλλωστε το 72% των καταναλωτών συνδέει την ποιότητα των προωθητικών προϊόντων με τη φήμη και το κύρος της επιχείρησης (Πηγή: PPAI).

Στην packitup καλύπτουμε τις ανάγκες σας για προωθητικά προϊόντα και των δύο κατηγοριών ενώ δεσμευόμαστε για ποιοτικά αποτελέσματα που αναδεικνύουν την επιχείρησή σου και ενισχύουν το brand awareness. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μας και προετοιμάσου κατάλληλα και αποτελεσματικά για την επόμενη έκθεση.