Στην εποχή της ψηφιακής ανάπτυξης, όπου τα social media, οι fashion bloggers και οι influencers κυριαρχούν, η βιομηχανία της μόδας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, αναδεικνύοντας την στον πιο επιτυχημένο τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι έρευνες αποκαλύπτουν ότι τα είδη ένδυσης και τα αξεσουάρ καταλαμβάνουν παγκοσμίως την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών που κάνουν αγορές μέσα από τα social media. Πιο συγκεκριμένα, το 38% των Ελλήνων που επιλέγουν να κάνουν αγορές μέσω social media, κατευθύνονται στα προϊόντα μόδας (Sepe, 2023).

Με την παγκόσμια χρηματιστηριακή αξία της να αγγίζει τα 775 δισεκατομμύρια δολάρια και τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025, η μόδα (ένδυση, υπόδηση και αξεσουάρ) αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Ωστόσο, αυτή η αυξανόμενη αξία συνεπάγεται και πολλές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες θα πρέπει να διεκδικήσουν αποφασιστικά το μερίδιο που τους αναλογεί.

Κάθε επιχείρηση μόδας, είτε έχει ήδη εδραιωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών είτε τώρα κάνει τα παρθενικά της βήματα, οφείλει να υιοθετήσει μία σειρά από πρακτικές που θα την βοηθήσουν να ενισχύσει τη φήμη της και να κερδίσει το «καλάθι» των καταναλωτών. Η επιλογή μίας ελκυστικής συσκευασίας είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα ισχυρότερα μέσα προώθησης και ενδυνάμωσης της εταιρικής ταυτότητας.

Σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε 3 ελκυστικά είδη συσκευασίας που θα σας βοηθήσουν να αναδείξετε τα προϊόντα σας και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

1. Οικολογικές Συσκευασίες

Οι βιώσιμες συσκευασίες είναι το μέλλον. Αυτό αποδεικνύουν άλλωστε και οι πιο πρόσφατες έρευνες όπως αυτή της Protega Global σύμφωνα με την οποία το ποσοστό των καταναλωτών που απαιτεί βιώσιμες συσκευασίες έχει αυξηθεί στο 81% από τον Ιανουάριο του 2023. Μία επιλογή οικολογικής συσκευασίας είναι λοιπόν οι χάρτινες τσάντες και τα χάρτινα eco-friendly κουτιά συσκευασίας που διαθέτουν όλα τα πλεονεκτήματα όπως αντοχή, ασφάλεια και χαμηλό κόστος. Τα προϊόντα αυτά είναι φιλικά προς το περιβάλλον, διαθέτουν οικολογικά χαρτιά αντοχής καθώς και χρώματα και κόλλες χωρίς χημικά. Χωρίς κανένα περιορισμό μπορείτε να κάνετε την εκτύπωση που ταιριάζει στην εταιρική σας ταυτότητα και να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή συσκευασία.

2. Premium Συσκευασίες

Σύμφωνα με έρευνα του Dotcom Distribution, το 61% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι πολύ πιο πιθανό να επαναλάβει την αγορά ενός προϊόντος εάν το παραλάβει σε premium συσκευασία. Μία premium συσκευασία ξεχωρίζει γιατί είναι κομψή, αριστοκρατική και ελκυστική ενώ παράλληλα προσφέρει επιπλέον αξία στα προϊόντα σας. Τέτοια παραδείγματα είναι τα κουτιά με μαγνήτες και digital, πολύχρωμη εκτύπωση ή οι χάρτινες τσάντες πολυτελείας με κορδέλα Gross Grain. Η ανάγλυφη αίσθηση και η γυαλιστερή όψη της κορδέλας σε συνδυασμό με την ματ πλαστικοποίηση ενδυναμώνουν την υψηλή αισθητική και την ποιότητα της τσάντας. Αντίστοιχα, τα κουτιά με μαγνήτες συνδυάζουν χρηστικότητα με προσωποποίηση καθώς έχετε τη δυνατότητα να εκτυπώσετε πολλά χρώματα και να προσθέσετε τα χρώματα ή τα εικαστικά που επιθυμείτε.

3. Είδη συσκευασίας που κάνουν τη διαφορά

Το 66% των καταναλωτών αναμένει από τις εταιρείες να κατανοήσουν τις μοναδικές ανάγκες και προσδοκίες τους (Saleforce),  ενώ το 80% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι πιο πιθανόν να αγοράσει ένα προϊόν από μία εταιρεία που προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες (Epsilon). Υπάρχουν λοιπόν κάποια είδη συσκευασίας που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να ανταποκριθείτε στις παραπάνω απαιτήσεις των πελατών σας. Το χαρτί αφής ενισχύει το αίσθημα της ανυπομονησίας στο άνοιγμα μίας συσκευασίας και παράλληλα δημιουργεί μία μοναδική unboxing εμπειρία. Είναι φτιαγμένο από kraft χαρτιά ενώ για την εκτύπωση του λογοτύπου σας χρησιμοποιούνται μελάνια νερού 100% οικολογικά χωρίς τη χρήση χημικών. Χρησιμοποιήστε αυτοκόλλητα στο σχήμα και το μέγεθος της αρεσκείας σας για αναδείξετε το όνομα του brands και δείξτε την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας με ένα «thank you» note. Στα ευχαριστήρια σημειώματα μπορείτε να παρουσιάσετε μία προσφορά για επαναληπτικές αγορές, να ζητήσετε μία θετική αξιολόγηση στα social media ή να δώσετε περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν με τη βοήθεια του QR Code.

Όποια λύση κι αν θέλετε να υιοθετήσετε για τις συσκευασίες της επιχείρησής σας, η έμπειρη ομάδα του PackitUp είναι γεμάτη καινοτόμες ιδέες που αναδεικνύουν τα προϊόντα σας και ενισχύουν τη φήμη σας. Εδώ και 30 χρόνια, συνεργαζόμαστε με κάποια από τα μεγαλύτερα fashion brands όπως Mothercare, Fred Perry, Edward Jeans, O’neil, Regalinas κ.α. για να προσφέρουμε γρήγορα και αποτελεσματικά προτάσεις σε είδη συσκευασίας που ταιριάζουν στις ανάγκες τους.

Επικοινωνήστε μαζί μας για κάθε απορία ή διευκρίνηση.