Με την ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αύξηση του ανταγωνισμού, εντός και εκτός συνόρων, είναι σαφές πως δεν υπάρχει περιθώριο να αφήσεις αναξιοποίητο  κανέναν σταθμό από τη διαδρομή του πελάτη σου. Εάν η επιχείρησή σου δραστηριοποιείται στο online περιβάλλον, οφείλεις να γνωρίζεις πώς κάθε εντύπωση είναι σημαντική, από τη στιγμή που ο υποψήφιος πελάτης σου εισέρχεται στο e-shop σου μέχρι τη στιγμή που παραλαμβάνει την παραγγελία του.

Ενώ στα φυσικά καταστήματα η πρώτη εντύπωση μετράει, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η τελευταία εντύπωση που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ποια είναι αυτή; Όταν ο πελάτης παραλαμβάνει την παραγγελία του. Μπορείς, λοιπόν, να μετατρέψεις αυτή τη στιγμή σε μία μοναδική εμπειρία που θα σου εξασφαλίσει μεταξύ άλλων πιστούς πελάτες που θα επιλέγουν πάντα το δικό σου e-shop για κάθε μελλοντική τους παραγγελία.

Για να το καταφέρεις όμως αυτό, θα χρειαστεί να δώσεις βαρύτητα στην επιλογή της κατάλληλης συσκευασίας  που θα γεμίσει τον πελάτη σου με “wow” συναισθήματα και θα προσδώσει επιπλέον αξία στην αγορά του. Ας δούμε λοιπόν, ποια στοιχεία πρέπει να προσέξεις πριν προχωρήσεις στη δημιουργία της συσκευασίας σου.

1. Nα έχει το brand σου

Όλοι μας έχουμε γίνει αποδέχτες παραγγελιών, κρυμμένων σε ανώνυμα και άχαρα κουτιά που  χρειάζονται αποκωδικοποίηση για να καταλάβουμε σε ποιο προϊόν και από ποιο e-shop προέρχονται. Πριν καταλήξεις στη συσκευασία για το e-shop σου, φρόντισε από τη συσκευασία να γίνεται ξεκάθαρο το brand σου, με το μοναδικό σου logo και τα branded χρώματά σου. Αν αναρωτιέσαι πως μία branded συσκευασία θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να χτίσεις ουσιαστικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου, διάβασε αυτό το blog post.  

2. Να είναι ανθεκτική στις μεταφορές

Έχε κατά νου ότι η συσκευασία σου πρόκειται να ταξιδέψει από νομό σε νομό ή ακόμα και εκτός των συνόρων, οπότε οι απαιτήσεις της είναι αισθητά διαφορετικές από τις συσκευασίες που χρησιμοποιεί ένα φυσικό κατάστημα. Χρειάζεται να είναι ανθεκτικές, φτιαγμένες από υλικά αντοχής που παρά τις όποιες αντιξοότητες του ταξιδιού, θα φτάσουν στον παραλήπτη τους σε άψογη κατάσταση, χωρίς σκισίματα και τσαλακώματα. Για να  αποφύγεις περιττά κόστη και να εξασφαλίσεις λιγότερα έξοδα αποστολής,  η συσκευασία σου οφείλει να είναι όσο πιο συμπαγής και ελαφριά γίνεται.

3. Να είναι φιλική προς το περιβάλλον

Ίσως ακούγεται περιττή πολυτέλεια να επενδύσεις σε βιώσιμες συσκευασίες με πράσινο, οικολογικό αποτύπωμα, ωστόσο, οι σύγχρονοι καταναλωτές δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση σε επιχειρήσεις που επιλέγουν ανακυκλώσιμες συσκευασίες. Σε έρευνα του Nosto, το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προτιμά συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον, ενώ σύμφωνα με το 2021 Global Buying Green Report το 67% των καταναλωτών θεωρεί σημαντικό τα προϊόντα να έρχονται σε ανακυκλώσιμες συσκευασίες. Για σένα που ψάχνεις πράσινες επιλογές για τη συσκευασία σου, διάβασε εδώ.

4. Να είναι «έξυπνη»

Οι «έξυπνες» προτάσεις συνήθως εντυπωσιάζουν τους καταναλωτές οι οποίοι ψάχνουν διαρκώς νέους και δημιουργικούς τρόπους για να αλληλεπιδρούν με τα brands. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος, ειδικά την μετά COVID-19 εποχή που ευνόησε την είσοδο νέων παικτών με όρεξη να βρουν μία περίοπτη θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέσα από τη συσκευασία σου έχεις πλέον την ευκαιρία να γίνεις όσο έξυπνος εσύ επιθυμείς, προσφέροντας διαδραστικές επιλογές που απογειώνουν την εμπειρία του πελάτη σου. Έχεις ακουστά το interactive packaging; Αν όχι, έχουμε φτιάξει αυτό το blog post ειδικά για εσένα.

Η ομάδα της PackitUp προσφέρει μοναδικές και καινοτόμες λύσεις για τις συσκευασίες του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Ανακάλυψε τις διαθέσιμες επιλογές σου και επικοινώνησε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σου και να σου προτείνουμε δημιουργικές λύσεις που θα ενισχύσουν τη φήμη του e-shop σου, θα σε βοηθήσουν να αφήσεις το δικό σου αποτύπωμα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες σου.